Bestellen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij alle artikelen staat bij de beschrijving een ca. levertijd vermeld. Heb je toch nog vragen neem dan contact met ons op. Luxemburg ca. + 1-2 werkdagen

Wie bezorgt mijn pakket ?

Al onze pakketten worden in Nederland, België en Luxemburg geleverd door DPD of PostNL. Je hebt zelf de keuze in de checkout voor DPD (gratis) of PostNL (toeslag). Bij PostNL heb je ook de keuze voor avond levering ( in Nederland). 

PostNL 

PostNL bezorgt je pakket na de eerste mislukte bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop. Met ruim 1000  PostNL depots in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je jouw pakket kunt ophalen. (binnen 7 kalenderdagen) Bekijk ook de betreffende Track & Trace pagina van PostNL.

DPD

DPD bezorgt je pakket na de eerste mislukte bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop. Met ruim 850 Pickup Parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je jouw pakket kunt ophalen. (binnen 7 kalenderdagen) Bekijk ook de betreffende Track & Trace pagina van DPD.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Op deze pagina hebben wij al onze informatie over de betaal mogelijkheden geplaatst. Na ontvangst van jouw betaling word de bestelling zsm gereed gemaakt voor bezorging. 

Is mijn bestelling gelukt ?

Heb je een email ontvangen omtrent je bestelling? Dan is de bestelling gelukt. Als je meer dan 60 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging via de mail of in uw spam-box ontvangen, neem dan gelijk via de mail contact met ons. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch gelijk terug.

Kan ik een bestelling wijzigen ?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet afgehandeld is kun je ons wel een mail sturen, dan proberen wij deze alsnog aan te passen. 

Bestelling beschadigd?

Is (een deel van) uw bestelling beschadigd? Dat is altijd vervelend en uiteraard laten wij u niet in de steek, wij lossen het samen met u op, toch? Neem direct contact met ons op, dan zorgen wij samen ervoor dat het snel wordt opgelost. Wel vragen wij u het volgende stappenplan te doorlopen om uw claim snel op te lossen. Afbeeldingen en formulieren moeten binnen 5 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden ingediend ivm onze verzekering.

Stuur ons een e-mail met uw ordernummer. inclusief duidelijke foto’s zoals hieronder weergegeven, aangezien dit de richtlijnen zijn voor het verzekeren van de verzending.

  • 1 st. foto van de buitenkant van de doos.
  • 1 st. foto van de binnen verpakking..
  • 1 st. duidelijke foto van het pakketlabel met barcode en adres.
  • 1 st. Foto van de geopende verpakking, van bovenaf genomen.
    De gehele inhoud van de binnen verpakking moet duidelijk zichtbaar zijn.
  • 3 stuks duidelijke foto’s van de beschadigde goederen

Wij nemen uw e-mail in behandeling en als wij akkoord gaan met de schade, gaan wij door naar stap 1.

      1. Wij sturen u gratis een retourlabel waarmee u het product naar ons terug kunt sturen.
      2. Vul het herroepingsformulier volledig in en voeg het bij de retourzending.
      3. Verpak de retourzending zo goed mogelijk in de originele verpakking.
      4. Plak het retourlabel duidelijk zichtbaar op de retourzending
      5. Overhandig het pakket aan een van de onderstaande verzenders, vermeld op het retourlabel
      6. Bewaar het bewijsmateriaal goed, het kan later nog van pas komen.
      7. Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, sturen wij u direct een nieuwe bestelling toe.
Wanneer ontvang ik mijn “grootte” bestelling?

Een “grootte” bestelling is een bestelling die niet met een pakket dienst geleverd kunnen worden ivm de lengte en het gewicht van het product. De levertijd van “Meubels” is ca. 1 tot 3 weken. Wij nemen altijd contact met jou op voor het inplannen van een leverdatum.

Transport service Nederland

De “grootte” bestellingen worden in heel Nederland (excl. de wadden eilanden) door een externe transport service bij jou afgeleverd, deze stuurt de avond voor de levering van jouw bestelling een mail met daarin een tijdsblok van de verwachte levering. Wij nemen vooraf altijd contact met jou op omtrent de bezorgdatum van de grotere bestellingen. Zo hoef je bijvoorbeeld niet onnodig vrij te nemen van je werk. Wij leveren de grotere bestellingen van maandag t/m vrijdag.

Transport service België

De “grootte” bestellingen worden in heel België door een externe transport service bij jou afgeleverd, deze stuurt de avond voor de levering van de bestelling een mail met daarin een tijdsblok van de verwachte levering. Wij nemen vooraf altijd contact met jou op omtrent de bezorgdatum van de grotere bestellingen. Zo hoeft je bijvoorbeeld niet onnodig vrij te nemen van het werk. Wij leveren de grotere bestellingen van maandag t/m vrijdag.

Transport service Luxemburg

De “grootte” bestellingen worden in heel Luxemburg door een externe transport service bij jou afgeleverd, deze stuurt de avond voor de levering van de bestelling een mail met daarin een tijdsblok van de verwachte levering. Wij nemen vooraf altijd contact met jou op omtrent de bezorgdatum van de grotere bestellingen. Zo hoeft je bijvoorbeeld niet onnodig vrij te nemen van het werk. Wij leveren de grotere bestellingen van maandag t/m vrijdag.

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.