Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij alle artikelen staat bij de beschrijving een ca. levertijd vermeld. Heb je toch nog vragen neem dan contact met ons op.
Wie bezorgt mijn pakket ?
Al onze pakketten worden in Nederland en België geleverd door DPD of PostNL. Je hebt zelf de keuze in de checkout voor DPD of PostNL. Bij PostNL heb je ook de keuze voor avond levering ( in Nederland).
PostNL
PostNL bezorgt je pakket na de eerste mislukte bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop. Met ruim 1500 PostNL depots in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je jouw pakket kunt ophalen. (binnen 7 kalenderdagen) Bekijk ook de betreffende Track & Trace pagina van PostNL.
DPD
DPD bezorgt je pakket na de eerste mislukte bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup Parcelshop. Met ruim 1250 Pickup Parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je jouw pakket kunt ophalen. (binnen 7 kalenderdagen) Bekijk ook de betreffende Track & Trace pagina van DPD.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Op deze pagina hebben wij al onze informatie over de betaal mogelijkheden geplaatst. Na ontvangst van jouw betaling word de bestelling zsm gereed gemaakt voor bezorging.
Is mijn bestelling gelukt ?
Heb je een email ontvangen omtrent je bestelling? Dan is de bestelling gelukt. Als je meer dan 60 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging via de mail of in uw spam-box ontvangen, neem dan gelijk via de mail contact met ons. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch gelijk terug.
Geen Pakket ontvangen?
Het is natuurlijk vervelend als jouw pakket niet word geleverd. Wij van Stylingathome helpen jou hierbij.
Het kan zijn dat jouw bestelling vertraagd is, wacht dan ook 2 a 3 werkdagen alvorens contact met ons op te nemen. Vraag bv ook bij jouw buren of deze mogelijk jouw pakket hebben aangenomen, heb je jouw bestelling dan nog niet volg dan onderstaande:
Vul dit formulier van verklaring van niet – ontvangst compleet in met een blauwe balpen, onderteken deze en stuur deze per mail aan ons door met het email onderwerp “Stylingathome Bestelnr. [jouw bestelnr.] niet ontvangen“.
Na ontvangst van jouw mail incl. formulier gaan wij gelijk aan de slag en houden jou op de hoogte van de status. Wij van Stylingathome zijn verzekerd voor alle zendingen maar moeten wel wachten tot een reactie van bv DPD. Dit kan ca. 1 a 2 weken in beslag nemen. Wij zorgen er in ieder geval voor dat jij uiteindelijk alsnog jouw bestelling gaat ontvangen.
Kan ik een bestelling wijzigen ?
Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet afgehandeld is kun je ons wel een mail sturen, dan proberen wij deze alsnog aan te passen.