Heb je een specifieke vraag dan vragen wij jou deze via de mail naar ons toe te sturen, wij zullen uiterlijk binnen 2 werkdagen met een reactie komen.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden jou aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken en te mailen naar info@stylingathome.nl Leidt dit niet tot een passende oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Onze adres gegevens:
Stylingathome
Heimolendreef 18
4715 TC Rucphen
info@stylingathome.nl
+31 (0)6515102026