Bestelling beschadigd ?

Een bestelling ontvangen die is beschadigd is nooit fijn, wij zullen dit samen met jou oplossen.

Hoe? Volg onderstaande stappen plan:
Onderstaande betreft een pakket bestelling bezorgd via PostNL of DPD.

  • Stuur ons een mail met jouw ordernr. incl. duidelijke foto’s zoals onderstaande is aangegeven, dit zijn namelijk de richtlijnen ivm de verzekering van de zending.
  • 1. Een foto van de buitenkant van de doos.
  • 2. Een foto van de binnen verpakking.
  • 3. Een duidelijke foto van het pakketlabel met de streepjescode en het adres.
  • 4. Een foto van het geopende pakket van bovenaf genomen. De volledige inhoud van de binnen verpakking moet duidelijk zichtbaar zijn.
  • 5. Duidelijke foto’s 2 a 3 st. van de beschadigde goederen.
  • Wij zullen jouw mail in behandeling nemen en bij een akkoord van de beschadiging gaan wij verder met stap 1.
  1. Wij sturen jou een gratis retour verzendlabel om het product naar ons terug te sturen.
  2. Vul het herroepingsformulier volledig in plaats deze bij de retour.
  3. Verpak de retour zending zo goed mogelijk in de originele verpakking.
  4. Plaats het retourlabel duidelijk op de retourzending.
  5. Geef de retourzending af bij een DPD Parcelshop of PostNL Depot (afhankelijk van artikel).
  6. Vraag bij de verzender naar van de retourzending om een afgifte bewijs.
  7. Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen.
  8. Zodra wij de bestelling hebben ontvangen sturen wij gelijk een nieuwe bestelling naar jou toe.
Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.