Een bestelling ontvangen die is beschadigd is nooit fijn, wij zullen dit samen met jou oplossen (Melding uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst pakket)
Hoe? Volg onderstaande stappen plan:
Onderstaande betreft een pakket bestelling bezorgd via PostNL of DPD.
- Stuur ons een mail met jouw ordernr. incl. duidelijke foto’s zoals onderstaande is aangegeven, dit zijn namelijk de richtlijnen ivm de verzekering van de zending.
- 1. Een foto van de buitenkant van de doos.
- 2. Een foto van de binnen verpakking.
- 3. Een duidelijke foto van het pakketlabel met de streepjescode en het adres.
- 4. Een foto van het geopende pakket van bovenaf genomen. De volledige inhoud van de binnen verpakking moet duidelijk zichtbaar zijn.
- 5. Duidelijke foto’s 2 a 3 st. van de beschadigde goederen.
- 6. Het Schadeformulier uitprinten en compleet invullen, scannen en per mail naar Stylingathome versturen
- Wij zullen jouw mail in behandeling nemen en bij een akkoord van de beschadiging gaan wij verder met stap 1.
- Wij sturen jou een gratis retour verzendlabel om het product naar ons terug te sturen.
- Vul het herroepingsformulier volledig in plaats deze bij de retour.
- Verpak de retour zending zo goed mogelijk in de originele verpakking.
- Plaats het retourlabel duidelijk op de retourzending.
- Geef de retourzending af bij een DPD Parcelshop of PostNL Depot (afhankelijk van artikel).
- Vraag bij de verzender naar van de retourzending om een afgifte bewijs.
- Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen.
- Zodra wij de bestelling hebben ontvangen sturen wij gelijk een nieuwe bestelling naar jou toe.