Retourneren

Bestelling retour ?

Voor een vlotte afhandeling van een retour vragen wij jou volgens onderstaande stappenplan te werken:

Let op! Een maatwerk bestelling kan niet retour verzonden worden, stuur daarom altijd ons eerst een mail.
Onderstaande betreft een pakket bestelling bezorgd via PostNL of DPD.

  1. Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst artikel een mail met bestelnummer en wacht op een antwoord.
  2. Na een goedkeuring heb je 14 dagen om het artikel retour te zenden
  3. Vul het herroepingsformulier volledig in en plaats deze duidelijk bij de retour.
  4. Verpak de retour zending in de originele verpakking zodat wij deze ook weer kunnen verkopen
  5. Geef de retourzending af bij een bijvoorbeeld een PostNL depot, DPD Parcelshop of DHL Point en koop zelf verzendlabel naar ons adres.
  6. Plaats het verzendlabel zo duidelijk mogelijk op het pakket
  7. Vraag bij de verzender naar van de retourzending om een afgifte bewijs.
  8. Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen
  9. De retour is nu geslaagd en onderweg terug naar Stylingathome
  10. Zodra wij de bestelling goed retour hebben ontvangen laten wij dat jouw weten en betalen jouw gelijk terug.
Terugbetaling na retour ?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen verwerken wij binnen 2-5 werkdagen nadat wij deze ontvangen hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Wij betalen je op dezelfde betaalwijze terug als dat je de bestelling hebt gedaan in onze Webshop.

Bestelling beschadigd ?

Een bestelling ontvangen die is beschadigd is nooit fijn, wij zullen dit samen met jou oplossen.
Hoe? Volg onderstaande stappen plan:
Onderstaande betreft een pakket bestelling bezorgd via PostNL of DPD.

  • Stuur ons een mail met jouw ordernr. incl. duidelijke foto’s zoals onderstaande is aangegeven, dit zijn namelijk de richtlijnen ivm de verzekering van de zending.
  • 1. Een foto van de buitenkant van de doos.
  • 2. Een foto van de binnen verpakking.
  • 3. Een duidelijke foto van het pakketlabel met de streepjescode en het adres.
  • 4. Een foto van het geopende pakket van bovenaf genomen. De volledige inhoud van de binnen verpakking moet duidelijk zichtbaar zijn.
  • 5. Duidelijke foto’s 2 a 3 st. van de beschadigde goederen.
  • Wij zullen jouw mail in behandeling nemen en bij een akkoord van de beschadiging gaan wij verder met stap 1.
  1. Wij sturen jou een gratis retour verzendlabel om het product naar ons terug te sturen.
  2. Vul het herroepingsformulier volledig in plaats deze bij de retour.
  3. Verpak de retour zending zo goed mogelijk in de originele verpakking.
  4. Plaats het retourlabel duidelijk op de retourzending.
  5. Geef de retourzending af bij een DPD Parcelshop of PostNL Depot (afhankelijk van artikel).
  6. Vraag bij de verzender naar van de retourzending om een afgifte bewijs.
  7. Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen.
  8. Zodra wij de bestelling hebben ontvangen sturen wij gelijk een nieuwe bestelling naar jou toe.
Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.