Bestelling retour ?
Voor een vlotte afhandeling van een retour vragen wij jou volgens onderstaande stappenplan te werken:
Let op! Een maatwerk bestelling kan niet retour verzonden worden, stuur daarom altijd ons eerst een mail.
Onderstaande betreft een pakket bestelling bezorgd via PostNL of DPD.
- Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst artikel een mail met bestelnummer en wacht op een antwoord.
- Na een goedkeuring heb je 14 dagen om het artikel retour te zenden
- Vul het herroepingsformulier volledig in en plaats deze duidelijk bij de retour.
- Verpak de retour zending indien redelijkerwijze mogelijk in de originele verpakking zodat wij deze ook weer kunnen verkopen.
- Geef de retourzending af bij een bijvoorbeeld een PostNL depot, DPD Parcelshop of DHL Point en koop zelf verzendlabel naar ons adres.
- Plaats het verzendlabel zo duidelijk mogelijk op het pakket
- Vraag bij de verzender naar van de retourzending om een afgifte bewijs.
- Bewaar het afgifte bewijs goed, dan kan mogelijk later nog van pas komen
- De retour is nu geslaagd en onderweg terug naar Stylingathome
- Zodra wij de bestelling goed retour hebben ontvangen laten wij dat jouw weten en betalen jouw gelijk terug.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Terugbetaling na retour ?
We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen verwerken wij binnen 2-5 werkdagen nadat wij deze ontvangen hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode. Wij betalen je op dezelfde betaalwijze terug als dat je de bestelling hebt gedaan in onze Webshop.